-
0
تکنیکال دایرکتور سابق کمپانی Digital Domain آقای Hideki Suzuki پلاگین Houdini Engine را برای نرم افزار 3ds Max معرفی کرده است که از صفحه رسمی نرم افزار هودینی قابل دسترسی است.
Houdini Engine از تکنولوژی قدرتمند هسته اصلی Houdini، استخراج شده است وبه آن فرمی خاص دمیده شده تا دیگر توسعه دهندگان بتوانند آن را با ابزارهای خود ادغام نمایند، و به صورت کاملا تاثیر گذار نرم افزار Houdini را به یک ابزار اضافه شونده مانند پلاگین برای نرم افزار های میزبان دیگر تبدیل کنند.
آرتیست های Houdini از این به بعد میتوانند Content های خود را در Houdini بسازند و بعد آن ها را تحت عنوان Houdini Digital Asset خروجی بگیرند . این Asset ها به راحتی در نرم افزار هایی که Houdini Engine پشتیبانی میکند Import میشوند و کاملا Editable هستند. Houdini Engine می تواند از ویژگی هایی مانند Particles , FLIP fluids , Pyro FX Setups , Volumes و… پشتیبانی کند.
با توجه به اینکه Houdini Engine برای 3ds Max هنوز در مرحله تکمیل قرار دارد و به صورت یک فایل نصب وجود ندارد، درنتیجه مراحل نصب را کمی پیچیده کرده است. Tutorial به دوزبان فارسی و انگلیسی جهت نصب تهیه شده است، دوستان می توانند از این راهنمایی ویدیویی که در انجمن رسمی sidefx قرار گرفته، استفاده نمایند.
http://www.sidefx.com/forum/topic/45590
علی
info [at] ali2k [dot] com